Dagen före domedagen

Min fina vän Marjo var snäll och köpte biljett till Mariestad åt mig för hon ville njuta av mitt fantastiska sällskap ;) Det tackar vi för! Har bara slöat och slappat, inte helt fel :)

Nu sitter hon bredvid mig i soffan och slumrar, Balder ligger mellan oss..

1946 ikväll är det dags för hemfärd, hoppas inte tåget är alltför försenat eller att det fastnar någonstans på vägen.. Ska sitta och förbereda mig mentalt inför min underkända hemtenta som kommer komma ut imorgon. Väntan på att få resultatet kan jämföras med tortyr om jag får säga det själv. Underkänd ska man väl bli någon gång under sin studietid så varför inte såhär i början :P Det löser sig säkert..


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0