3 januari 2010

Känns lagom konstigt att skriva 2010 måste jag säga, blir fel i systemet om man säger så.
Sitter just nu i Örebro och försöker ordna så att jag eventuellt blir godkänd på hemtentan. USCH vilken tråkig och svår tenta det var denna gången. Trasslat till det har dom gjort. Det är bara att be en stilla bön och hoppas på att bli godkänd, blir jag inte det är det inte hela världen men det vore ju väldigt skönt.

Saknar Mariestad redan, det var skönt att vara hemma och bara umgås med folk som ligger en varmt om hjärtat. Åker hem om ca en vecka igen så jag kommer snart tillbaka. Kanske inte är några som vill ha mig tillbaka förresten, ni kanske har tröttnat på mig redan? :)

Min hals håller för övrigt på och ta död på mig, gör B R U T A L T ont. Honungsvatten och fisherman's friend är vad jag äter och dricker. Men men, det ska väl gå över det med hoppas jag..

Dags att återgå till plugget..

Kommentarer
Postat av: LYDIA

Är du möjligtvis ute efter en ny, vårinspirerad bloggdesign? Lucky you, för jag lottar ut en sådan hos mej! Bara att kommentera inlägget (som jag länkar) enligt beskrivningarna :) Åsså hoppas på turen såklart ;)



http://lydiajosefine.blogg.se/2010/january/tavling.html

2010-01-04 @ 22:33:27
URL: http://lydiajosefine.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0