Sommarkurs

Sitter och kollar för fullt efter en sommarkurs om jag inte skulle få jobb, vilket jag troligen icke kommer få. Hittat en som heter Sociologi A, ungdomssociologi, jäklar vad smart jag blir då förstår ni! (: Försöker även förstå mig på allt med CSN under sommaren beroende på hur många högskolepoäng det gäller, om det är helfart, halvfart, deltid eller heltid osv. Uh, inte lätt, inte lätt. Förhoppningsvis får jag fullt CSN under sommaren så att jag kan njuta och ha jäkligt roligt under sommaren tillsammans med mina vänner. Att plugga under sommaren låter kanske inte jätteroligt men det är inte överdrivet ansträngande kurs jag söker till isf så jag lär överleva (:

Lite serietips för er som är vampyrsugna (vem är inte det nuförtiden?) är The Vampire Diaries med både en och fler riktigt heta små Draculas, yumyum. True Blood är också skitbra men det vet ni väl redan hoppas jag (:

Nu blir det mat och så ska jag titta på Bröllopsfotografen för den har jag fortfarande inte sett.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0