Guld

Hade en mycket trevlig kväll igår i Hannahs korridorsrum tillsammans med henne och hennes vän från Karlstad. Tittade Let's dance och naturligtvis Solsidan, vilket klockren program han har lyckats med där Felix Herngren! Var hemma runt 10 men lade mig inte förrän vid halv 4, kunde inte riktigt slita mig ifrån en sjukt spännande curlingfinal. Blev OS-guld där till slut, trots att det såg riktigt mörkt ut.. (:

Ska äta lite frukost nu och sen ha en liten pluggdag. Läsa 45 min paus 15 min, får se hur länge jag orkar. Mackan jobbar så jag har inte honom att skylla på om jag skulle bli störd d:



Lägger upp en bild på mina fina vänner med, pusspusspuss.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0