...

Still waiting.. Snacka om tortyrnatt/dag. Satt uppe till efter 12 för att se om tentan eventuellt kommit ut då men icke. Gick upp imorse efter att ha sovit halvdant (och drömt om att få VG på tentan), men fortfarande inget resultat. Sitter och uppdaterar sidan var femte minut i förhoppning om att få resultaten innan det är dags för seminarium, men nope. Väl på seminariet säger dom att hon som har hand om tentorna inte hunnit lägga ut resultatet (trots att hon haft en extra vecka på sig), hon skulle eventuellt hinna det imorgon. Jag kan heller inte hämta ut tentan för det stället är endast öppet mellan 12-13.
Vill egentligen inte hämta ut den innan resultatet kommit ut på internet men nu lär jag ju inte ha så mycket val inför morgondagen.
Jahapp.. Måttligt irriterad blir jag på sånt här, Örebro Universitet gör inte många rätt nuförtiden alltså..

Har inte mycket mer att säga än att mitt liv cirkulerar kring tentan just nu.. Blir en sömnlös natt till tydligen.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0