Cleanin' out my closet

Hade grupparbete idag med start 1015, blev inte särskilt produktivt dock då både Olof och Gojje var relativt bakfulla :) Det löste sig anyway. Hemma rensade jag ur garderoben + byrån, jäklar vad klänningar jag har upptäckte jag, svårt att få plats med allt.

Har även läst NJA fall vilket typ är rättsfall ifrån HD, rätt intressant men vilket folk det finns alltså.
Ska fortsätta skriva personliga brev nu samtidigt som Vinterspelen i Åre är på i bakgrunden. Efter det blir det lite chips och Supernatural.

Imorgon väntar seminarium 1315 och sedan kommer Hannah och Lina hit på kvällen för middag och Let's dance. Lördag har jag "tvingat" med min pojkvän på bio, vi ska se "Valentine's Day", han motsätter sig det lite, förstår inte riktigt varför?

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0