Alla <3 dag

Filmen igår var klart godkänd men Marcus kände sig typ spyfärdig när vi gick ut därifrån så han var mindre nöjd d:

Imorse stog frukosten på bordet när min fina pojkvän väckte mig. Fick en ros och ett fint snöhalsband. <3 Dagen fortsatte med storstädning haha, vi får nämligen besök av Marcus familj imorgon. Nu kikar vi på OS och snart blir det mat. Fläskfilé, klyftpotatis å vitlöksbröd å efterrätt får bli Ben & Jerrys (: En klart godkänd dag även om jag gärna skulle spendera den med alla människor jag tycker om!

 (Klicka för att få dem större)

Inte överdrivet lätt att få till en bra bild på halsbandet men there it is iaf (:

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0