YOU GOT BACK UP AND TRIED AGAIN

God morgon, ligger fortfarande kvar i sängen. Ska snart ta tag i mig själv och göra frukost. Idag väntar kommunikationsövningar där vi ska filma varandra mellan 1400-1600. Efter det måste jag läsa lite, känns som om det var evigheter sen jag öppnade en bok som tillhör den obligatoriska kurslitteraturen. Ska även försöka packa klart allt idag eftersom vi får feedback på en tenta imorgon, så det kan eventuellt vara lite som behöver göras på den. Så kommer min onsdag se ut, spännande så det finns inte!
   Ni är inte särskilt bra på att ta instruktioner hörrni, ingen som ville berätta vilka de var, förutom mamma då. Men okej, då ska jag inte tjata på er. Do as you like. Vi lever ju i en fri värld som folk brukar säga.
   Nu ska jag steka bacon och äta till frukost, precis som jag gjort de senaste snart 4 månaderna. Om jag är trött på bacon? Skoja inte med mig.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0