YOU BET IT ALL WHEN YOUR HEART IS ON THE LINE

Ojojoj vilken dag det var igår. Petra som bodde i lägenheten innan kom bort till mig runt halv elva och sa att hon hade städat färdigt så jag började bära saker 1½ timme tidigare än förväntat vilket var välkommet. Mamma och pappa kom runt tolv, fortsatte att bära och runt halv 1 åkte jag och pappa och köpte soffa av Örebros snyggaste kille. Kan inte riktigt få honom ur tankarna haha, om han fick åka med när han bad om skjuts? Ingenting har nog nånsin varit mer självklart.
   Efter det till Ikea, Rusta och Lågprismagasinet och sen tillbaka till lägenheten. Lite mat i magen och sen var det dags att börja skruva, för pappas del då. Vi andra gjorde annat. Mina fina föräldrar åkte runt 9 tror jag och jag fortsatte plocka till runt halv 2. Min snälla pappa kommer upp idag också för att hjälpa till med bokhylla och tavellister och såna grejer.
   Jag gick upp halv 9 idag vilket är omänskligt tidigt en söndag men jag måste bort och städa klart i vår andra lägenhet innan Lina och Gojje kommer kl 12 och vill komma in.
   Hörs ikväll om jag inte slocknat alldeles utmattad haha. Annars är det 4 dagar till hemgång. IIIH.


Kommentarer
Postat av: peso

vad skönt för dig att du kommer ordning :) Bra jobbat annika och jörgen. plus i kanten där ;) Ses snaart <3

2010-12-19 @ 19:13:18

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0