THE RADIO IS PLAYING OUR SONG

Borde verkligen, verkligen göra klart lite plugg nu innan jag ska iväg till detta årets sista skoldag men jag orkar inte. Får göra det när jag kommer hem sen istället.
   Ska snart äta lite lunch och sen är det dags att gå bort till skolan, kommunikationsövningarna kan nog bli ganska roliga ändå, tiden kommer rusa förbi. Väl hemma måste jag som sagt plugga klart sen ska jag duscha och sist försöka få ordning på all packning. Jag är totalt värdelös på att packa, har ingen aning om vad jag behöver ha med mig, cider ligger i botten på väskan så mer än så behövs väl egentligen inte men.
   Annars ikväll väntar, precis som igår, Filip och Fredrik och sen sista delen av deckarserien.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0