THE DAY BEFORE

Stressig dag idag minst sagt, jag och pappa åkte omkring i hela Örebro innan vi äntligen åkte mot Mariestad. Det var precis så jag hann till stan för att klippa mig hos Caroline. Luggen är tillbaka kan man säga om man nu vill göra det. Har även träffat Amanda som idag tog körkort, grattis beste! Vi åt lite pizza och fick sällskap av Therese. Efter att dom två åkt hemåt kom Malin och Marjo, Malin åkte för ett tag sen men Marjo och Balder är fortfarande kvar.
Mysig dag tillsammans med fina människor, tyvärr är hälften av oss på andra sidan jorden men tänker på er hela tiden.
   Imorgon är det julafton då, känns jättekonstigt att komma hem så nära inpå julafton, har inte riktigt hunnit få någon julstämning men ska bli mysigt ändå naturligtvis. Under morgondagen lär det inte bli något bloggande, kommer ha fullt upp med att äta god mat, umgås och kanske få lite julklappar.
   Hoppas att alla får en fin julafton med nära och kära, ta hand om varandra och kramas lite extra. Det ska jag göra. Julpuss från mig.

Kommentarer
Postat av: Den guldiga elefanten

Gott nytt jul, Malin! :)



Pussochkram



2010-12-24 @ 09:49:18

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0