ORGANISERAT

Sen jag flyttade in i lördags har jag verkligen inte haft mycket till liv alltså. Har organiserat garderoberna så kläderna hänger i färgordning, skorna står i färgordning, jackorna likaså och sjalarna ligger ihopvikta efter material. Vad i helvete händer undrar jag.
    Ligger just nu i soffan och har kikat deckaren som gick på 4an, var inte mycket att ha det inte. Väntar nu på dokumentären. Imorgon är det en ledig dag till, vissa slutar ju liksom inte skolan förrän 22 dec kl 1700. Har inget kvar att organisera så får se vad jag ska hitta på, borde läsa lite.. Vi får se.

"People keep on saying that you should always follow your heart.
- But when your heart gets broken into pieces, which piece should you follow?"

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0