ONSDAG

Nu är tentan inskickad, hade ingen ork att vare sig läsa igenom den igen eller skriva något mer så det fick bli som det blev helt enkelt. Sitter nu i soffan och tycker synd om mig själv, har druckit honungsvatten och whiskey till frukost. Dra åt vad äckligt. Men jag har googlat alla huskurer mot ont i halsen som finns så ska fan prova allt också. VÄGRAR bli sjuk, har inte tid, inte lust. M flyttar idag med så ska passa på att fjäska lite med honom lite innan han försvinner, ta en liten tripp till apoteket åt mig. Tack.
   Annars har jag föreläsning idag men det tror jag att jag skippar, får läsa boken som hör till istället. Imorgon väntar kommunikationsövning på morgonen sen på eftermiddagen åker jag hem till Mariestad igen. DÅ FÅR DU TA HAND OM MIG MAMMA!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0