MÅNDAG

Då var bestehelg över. Har haft en mysig helg trots att det inte riktigt blev som tänkt med sjukdomar och annat. Lördagen var iaf mycket bra, trodde jag skulle börja storgråta där mitt i allt men jag lyckades hålla mig haha. Söndagen var det pizza på Valentino, ett under att vi fortfarande blir insläppta där, sen var det bakishäng i Fridas soffa med film, julmust och annat gott. Jag åkte hem och kollade Gossip Girl resten av kvällen. Chuck Bass, var har du varit i hela mitt liv?
   Nu sitter jag på bussen tillbaka till Örebro. Hade frukost på Mumma med de som ska till Thailand i morse + Power. Jag kommer sakna eeeeeeeeeeeeeeer. Men intalar mig att det faktiskt inte är så länge ni ska vara borta, jag kommer gå i skolan större delen av tiden så jag överlever. Väl hemma ska jag packa och plocka lite, Marcus har nu flyttat ut så bor numera ensam i en tvåa. Är det någon som ska till Örebro är ni välkomna att hålla mig sällskap.
   Annars denna vecka är det fullt upp varje dag i skolan, föreläsningar och kommunikationsövningar. Familjen kommer upp på lördag med för att ta med mig till IKEA. Kan bli en intressant dag..
   Nu ska jag se Gossip girl!


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0