LIFE IS A MYSTERY AND NO ONE KNOWS WHAT'S TO COME

Soffor hit och soffor dit. Nu verkar det som jag äntligen hittat en iaf, Ektorp 3-sits för 1000 spänn, vilket klipp hörrni. Lite tur måste man ju få ha ibland också. Sitter nu och gör absolut ingenting, finns inget att göra häruppe just nu. Fick ringa Hannah lite halvdesperat och fråga när hon skulle komma hem egentligen, vilket visade sig vara runt halv 7 ikväll så jag får helt enkelt hålla ut tills dess. Kanske skulle lägga mig ner och göra situps eller liknande tills jag inte orkar mer, det låter väl som en plan, eller inte. Jaja, mat ska jag göra iaf, får fördriva tiden med det så länge.
   Även ett STORT grattis till vår Elin som fyller år idag. Titta igenom presenten du fick av oss förra helgen så du inte glömmer oss! PUSS <3


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0