KLIPPNING OCH KLÄNNINGAR

Har nu bokat en klipptid äntligen. Har insett dom senaste dagarna att jag verkligen borde klippa mig då jag vaknar av att jag typ sliter av håret för att jag ligger på det. Inte helt okej. Hur klippningen blir märker vi där och då. Har även insett hur sjukt många klänningar jag har, var kommer alla ifrån? Borde spärra Nelly.com på datorn, det är en sak som är säker.
   Ska fortsätta packa lite nu iaf, vet inte i vad dock men det löser sig. Det ska ju inte bäras överdrivet långt på lördag så.


Kommentarer
Postat av: bitte



Hej tävlar ut doftljus på min blogg ifall du vill va med=)

2010-12-12 @ 23:18:05
URL: http://www.lovemercury.se/?p=1788

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0