JULLOV

Då var det även dags för mig att få lite jullov då, och det startades exakt kl 1700 idag. Nu tror jag med betoning på tror att väskorna är färdigpackade så de är redo att följa med hem imorgon bitti. Med allra största sannolikhet har jag glömt något, men det får jag helt enkelt klara mig utan isf.
   Nu har jag precis ätit kvällsmat och sitter och tittar på Filip och Fredrik, sen blir det att titta på den avslutade delen av Morden i Sandhamn. Ska försöka lägga mig i tid idag eftersom det blir hemgång hyfsat tidigt imorgon.
   Annars imorgon väntar en massa springande på stan, ska göra klart (läs börja) med alla julklappar, ska kanske fika med bestevänner, in på Systemet och sen klippning. Det kan bli spännande, klippningen då alltså. Får se vart det slutar.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0