INDESTRUCTIBLE

Lååååång dag detta har varit. Kommunikationsövningarna gick bra iaf, kommunikationsledaren tittade på de samtal vi spelade in igår och hon tyckte att mitt och Linas, där jag var socialarbetare, kunde varit tagit direkt ur verkligheten. Detni, kanske blir en socionom av mig en dag.
   Har kollat lite film och lite serier nu i eftermiddag, Piranha bl.a. helt okej som tidsfördriv en torsdag. Ska kika Hellenius Hörna nu när det börjar snart och efter det ska jag nog sova, föreläsning imorgon 0915-1200 sen etikseminarium 1315-1415. På kvällen är det Idolfinal inne hos Hannah. Helt fantastiskt roligt att Jay och Minnah nu tydligen är ett par. Dagens ungdom.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0