IKEA

Idag väntar en lång dag med familjen på Ikea, Marieberg och Chilli. Hoppas allt jag vill ha finns så jag inte blir irriterad haha, och att jag får soffan jag vill ha. Ska nog gå bra! Flyttar om en vecka ju, gått galet fort, börjar dock vänja mig vid att bo själv på 50 kvm så min lägenhet kommer kännas jätteliten sen. Men det ska bli mysigt med en lägenhet som är bara min. 
   Vet inte om jag skriver mer här idag, ingen som läser ändå eftersom det är lördag. Lär vara helt slut ikväll när vi är klara med allt, och jag umgåtts med hela min familj på Ikea en hel dag, höhö.
   Hoppas alla får en fin helg, Malin i Karlstad, Peso i Borås, Marjo i Norrköping, Frida i Mariestad, Elin i Tidaholm (?) och alla andra tjejer nere i Thailand. I love you.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0