GOTT NYTT ÅR

Då har alltså ett helt år till gått. Det är skrämmande vad fort tiden går helt klart. Vad har jag gjort det här året då? Vad har jag inte gjort känns nästan mer passande. Klyschigt nog har så tror jag 2010 varit det bästa året so far, vad jag kan minnas iaf. Allting är tack vare den fantastiska sommaren vi hade om jag får säga det själv.
   Året har varit fyllt med glädje, kärlek, värme och en jävla massa fin vänskap som jag också tror, tack vare sommaren, växt sig starkare än någonsin.
   2010 var ett grymt år helt enkelt men tillsammans ser vi till att 2011 blir minst lika grymt om inte ännu grymmare <3
   Någon årskrönika i ordets rätta bemärkelse kommer ni inte få men ni kan iaf få en bild ifrån varje månad som varit detta år. Se tillbaka och njut haha.

JANUARI


FEBRUARI


MARS


APRIL


MAJ


JUNI


JULI


AUGUSTI


SEPTEMBER


OKTOBER


NOVEMBER


DECEMBER

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0