FREDAG

Egentligen borde jag sluta uppdatera på helger för det är typ inga som läser då, ni har bättre saker för er det förstår väl jag. Är ganska nyss hemkommen från skolan, föreläsning med en homosexuell äldre man från RFSL, var SUPERintressant och mitt hjärta gick sönder när han berättade sin livshistoria. UH. efter det väntade etikseminarium med Frälsningsarmén och nu är jag då hemma.
   Hade hoppats på att få mina hårgrejer men dom ligger på COOP, som ligger i BRICKEBACKEN det är jävligt LÅNGT dit. Hoppas ni förstår hur jobbigt allting blir eftersom jag skriver med versaler.
   Ska in i duschen snart och ikväll blir det idolfinal hos Hannah med Michaela och Sandra också. Mysigt.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0