FREDAG

Precis kommit hem från kommunikationsövningar igen, gick bra idag också, jävlar vad vi skrattade när vi kollade bandet. Äkta skådespelartalanger finns det inom oss allihop helt klart.
   Ska nu packa och äta, M kommer hit efter tre, vi ska då börja flyttstäda lite. Städa badrum, kök, fönster, frosta av frys osv. Ikväll ska jag tvätta för första gången.. SPÄNNANDE vill jag lova. Hör ni på nyheterna att student orsakade fuktskador i ett hus är det med stor sannolikhet jag.
   Blev så glad när jag såg din kommentar Evelina, underbart att se att ni lever haha. Betvivlar jag inte iofs, ni lär leva livet där nere. Men faktiskt inte jättelångt kvar tills ni kommer hem <3
   Nu ska jag ta tag i mitt liv, två hektiska dagar väntar.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0