ALWAYS ON MY MIND

Har inte skrivit på ett par dagar ser jag, lätt hänt när man kommer hem och umgås med människor man tycker så mycket om! Juldagen blev kanon iaf, i ordets rätta bemärkelse. Förfesten var hos Marjo, tog en taxi till Statt så tidigt som halv tio (!) men tur var väl det för det började bli tjock med folk redan då. Träffade massa fina människor där inne och vi ökade på alkoholhalten i blodet ytterligare lite till. Hemma var jag runt tre har jag för mig, vissa var ju inte hemma förrän åtta. HELT RÄTT. På nyår är det jag och Amanda som ska på efterfest iaf, en sak som är säker.
   Igår mådde jag mycket bättre än vad jag förtjänade, åkte till farmor för julmat och julafton nr tre. Efter det åkte jag till drakarna, sov där inatt och nu idag har vi gått en sväng på stan. Jag ska snart ta en välbehövlig dusch, sen göra naglarna och ikväll blir det drakarna igen.
   Annars börjar planerna inför nyår så smått att ta form. Vi hoppas på en bra kväll även då.
   Dusch var det ja, här får ni lite bilder från juldagen så länge, enjoy.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0