VART TOG SOMMAREN VÄGEN?

Dagen har spenderats tillsammans med fina vänner. Kl 4 infann jag mig på Ströget där jag och Tilda fikade fram till halv sex. Då gick vi mot Vadsbo där damerna mötte Pixbo. Efter deras match åke vi till Milano, precis som resten av Mariestad, och köpte med oss mat som vi sedan åt samtidigt som herrarna mötte Karlstad med Kongstad i spetsen. Efter att den matchen var slut runt halv 11 var det kramkalas med nästan allihop då både jag och Malin flyttar imorgon och resten jobbar i princip. Sitter här nu och kollar bilder från sommaren som varit.
   Imorgon skriver jag ett inlägg om den fina sommar jag haft, orkar inte det just nu. Så håll till godo, ni som är intresserade. Men vad snabbt det gått hörrni, HELT.JÄVLA.SJUKT.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0