TACK

Befinner mig nu i lägenheten "hemma" i Örebro. Home is where the heart is har jag hört och för tilfället är hjärtat mer kvar i Mariestad än i Örebro.
   Vet egentligen inte vart jag ska börja, det är ju trots allt ingen mening med att jag summerar hela sommaren, det finns ju redan dokumenterat om man klickar sig bakåt i arkivet. Det har i alla fall varit en fantastisk sommar med betoning på fantastisk. Att säga att det har varit vännernas sommar är nästan en underdrift. Aldrig tidigare har vi umgåtts så mycket och hittat på så mycket sjukt roliga saker tillsammans. Men det är ju trots allt så det ska vara, vad annars har man vänner till, om inte för att skapa nya fantastiska minnen samtidigt som man fortfarande kan skratta och ha roligt åt de gamla minnena? Kommer exempelvis att tänka på "Aragorn kommer, Aragorn kommer, göm era barn, göm era barn", "Gokvell, tack", "BACKA", "Cause I'm dyin' to make your dreams come true", "Hamid", "Det kommer stinka en vecka" med flera. Nu är dock sommaren slut men det gör nästan ingenting med tanke på all vi upplevt just denna sommar.
   Idag flyttade Malin upp till Karlstad och jag som sagt tillbaka till Örebro. Klart som fan det känns konstigt när man träffat nästan alla varje dag i nästan tre månader och nu vet man inte när man träffas nästa gång. Kan bli om en vecka eller en månad. Men this is life hörrni.
  Nu har Hannah kommit hi, vi har precis ätit och sitter och pratar om sommaren. Annars kommer kvällen bestå av att packa upp och fixa iordning allt jag hade med mig hem till Mariestad. Undra om jag ens använt hälften? Och konstigt nog kommer jag tillbaka till Örebro med mer saker än jag åkte därifrån med.
   Vi hörs imorgon, och du Amanda, jag hoppas du orkade läsa så här långt, för några bilder orkar jag inte lägga in, sorry love.

Kommentarer
Postat av: Peso

Läste allt med Nöje, "Det kommer stinka en vecka" var bäst :P Tack själv för sommarn! Vi ses snart igen. Pussar!

2010-08-29 @ 19:31:51
URL: http://amandapesonen.blogg.se/
Postat av: marjo

<3<3<3

2010-08-30 @ 11:10:12
URL: http://nieminenm.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0