PYRAMID

Var ju som sagt min sista helg i Mariestad denna helg så vi körde på lite party. Dock blev det bara jag, Evelina och Malin. Senare fick vi sällskap av Oscar och Christian också och jag måste säga att vi lyckades väldigt bra med denna förfest. Ju färre desto bättre kanske är det nya? Hade riktigt roligt iaf så vi kom inte ut förrän halv 1 ungefär. Och vid kvart över tröttnade jag och Malin och begav oss hemåt. Väl hemma började jag pyssla och greja, gjorde mackor och O'boy, tog fram datorn lade in bilder osv. men då slutar internet att funka. Tyvärr fick ni inget inlägg i sann alkoholanda men det gör nog ingenting.
   Var uppe runt tio idag och gick direkt in i duschen, nu ska jag slå mig ner i fåtöljen och inte flytta på mig på ett bra tag. Ska börja kika True Blood s02, en ny episod på säsong 3 kommer ju imorgon så måste vara uppdaterad.

Bjuder på en bild ock.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0