ONSDAG

Varit en riktigt härlig dag. Började dagen med att se klart filmen Shelter från igår, helt okej film. Runt ett mötte jag mina fina i stan, tog ett varv och mötte sedan upp Amanda. Rhodos fick laga lunchen idag. Efter det upp till Malin för att hämta bil och sen myspys här hemma med nästan alla tjejer. Började kolla på Cop out men vi stängde av, får se om jag kollar klart en annan dag. Nu ikväll har jag, Malin och Oscar kikat Fångarna på fortet, heja handbollslagen, MUMS. 
   Har nu slagit mig ner i fåtöljen och funderar på vad som skall ske. Film, serier, kika runt eller sova tidigt kanske? Je ne sais pas.
   Imorgon blir det till att umgås igen. Vi måste passa på nu darlings. Lördag 1625 går bussen. Mot Örebro.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0