LYX

När man sitter och pluggar en fredagkväll och tycker äckligt synd om sig själv så får man lyxa till tillvaron för att det ska bli lite lättare. Så med lite tårta sen igår och några persikohalvor känns det bättre, inte mycket men ändå. Bättre. Jag har som mål att skriva klart båda hemtentorna idag/natt och sedan göra onlinetentorna nästa vecka alternativt i helgen. Det låter väl som ett bra mål? Eller hur, peppa mig nu!
   Imorgon verkar det som det blir fest. Jag som inte skulle, eller hade råd. Fan man lever bara en gång har jag lärt mig. Jag tror två veckor i fattighet är värt det eftersom i princip alla jag känner ska ut och eftersom Hoffmaestro spelar. Man måste leva fattigt ibland för att lära sig när man är rik, eller något sånt.



Fredagslyx, minst sagt.


Kommentarer
Postat av: marjo

Hej du kött o blåbär!



Jag peppar dig i mitt innersta! Ska bli greaaat imorgon! Va glad jag blev när jag läste att du ska med :D..



Kraaaaammmm

2010-08-07 @ 01:01:25
URL: http://nieminenm.blogg.se/
Postat av: peso

pepp pepp pepp!!!

so u are going out anyway? :D

weee i love it. nu ska bara jag se till att få pengar.

kiss på det!

2010-08-07 @ 01:57:07
URL: http://amandapesonen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0