INTE SÅ DUM SOM JAG SER UT

Haha, nej tydligen inte. Kände inatt att fan jag orkar inte vänta med att göra tentorna på ena sociologikursen så jag startade första försöket på den ena tentan. Hade 45 min på mig, slutförde testet och resultatet blev.... 17/20. Det var som fan hörrni. Godkänd var förövrigt 10/20 så då kände jag att jag lika gärna kunde göra slut på försök två också. Samma sak som förra gången, 45 min, slutförde testet och resultatet blev.... 18/20. Det fastnar tydligen mer än vad jag tror där uppe. Somnade gott efter det.
   Idag ska jag försöka klara tentan i den andra sociologikursen lika galant. Det blir att plugga instuderingsfrågor hela dagen sen ikväll vet jag inte om jag ska tillbaka till Marjo. Vill du det Marjo? Är du hemma?



Kommentarer
Postat av: Mamma

Duktig flicka mamma har =), du klarar den andra med som inget..<3

2010-08-12 @ 11:52:34

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0