INNEBANDY OCH VEMOD

Har varit på innebandy nu ikväll, säkert både första och kanske sista matchen jag tittar på i år. Kom hem och åt mat, mamma skrev att det skulle bli mat och vin men något vin drack jag inte och mamma sprang ut och in och upp och ner hela middagen så det var ju mysigt.
   Insåg även förut på innebandyn att detta är min sista helg i Mariestad denna sommar. Känns lite konstigt faktiskt. Bott hemma i 2,5 månad och nu ska man hem till sitt 'riktiga' hem igen. Sista helgen kör vi på fest iaf, så inga förändringar där inte. Precis som det ska vara.
   Nu har jag myst ner mig i fåtöljen med dubbla filtar (en att sitta på och en ovanpå), popcorn, persikosaft och True Blood. Kollar klart första säsongen idag och börjar eventuellt med säsong två också. Så. Nu vet ni vad jag har gjort och ska göra. 
   Bjuder på en bild också, Amanda har nämligen lärt mig att en blogg utan bilder är ingenting att ha.



Och hörrni, hur var det med kommentarerna?


Kommentarer
Postat av: peso

jag gillar att du använder mitt namn mycket i bloggen :) det gör mig glad fortsätt med det. Mycket True Blood med. ska se ett par avsnitt nu :D Ha de kul imorgon! puss<3

2010-08-21 @ 00:00:21
URL: http://amandapesonen.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tsss, vadå upp o ner o hit o dit...Det körde ihop sig helt enkelt...hahaha=), men maten va god eller hur? Dåligt att banga vinet bara Malin..Dåligt..

2010-08-21 @ 10:09:10

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0