HALLELUJAHMOMENT

Är ÄNTLIGEN klar med sommarkurserna! Provade att göra en tenta till igår, där man också hade två försök på sig. Jag gissade mig igenom hela tentan vilket resulterade i 9/20, alltså inte godkänd. Har haft en klump i magen hela dagen och suttit och gjort instuderingsfrågor och nu kvart över sju tyckte jag det var dags. Vågade knappt öppna resultatet men.. 17/20. TACK GUD. Mamma sa också att jag inte skulle få någon mat om jag inte klarade den så tur var väl det, höhö. Nu kan man vara ledig de närmsta 18 dagarna då iaf, och förutom att fira dig på lördag Fridasötnos ska jag fira mig själv och att jag är klar.
   Frågan är ju nu då vad man ska göra ikväll? Det finns numera SÅ.MÅNGA.VAL. Får nog bli en film i soffan, inget mer avancerat ändå, men satan så skönt det ska bli.



Känner mig ungefär så lycklig.

Kommentarer
Postat av: tilda

Grattis maaaaliiin :) och tusan vilken söt bild på dig, som vanligt med andra ord!

2010-08-16 @ 21:45:00
URL: http://tpentikainen.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0