FIRST DAY

Uh ja, då var det igång. Hade först kort introduktion och sedan satte föreläsningen om vetenskapsmetod igång. Vad det handlade om? Ingen aning, jag lyssnade inte. Roligt att träffa alla igen, känns inte som man spenderat tre månader isär faktiskt, skönt det. Sitter nu i soffan, ska kika runt lite. Tror Hannah kommer hit sen, ska se film eller liknande. Jag ska se Fångarna ikväll iaf, får inte glömma se nya avsnittet av True Blood heller.
   Småstartade även med LCHF idag, har hittills bara ätit fet mat, men druckit en cola och planerar att äta cheesecake också. Den kan inte bara stå där och inte bli uppäten, det går helt enkelt inte för sig. Det får bli en mjukstart idag och kanske mer allvar imorgon. Vem vet.
   Nu vet ni att jag överlevt första dagen, hoppas du gjorde det du också Malin! 
   Nu funkar också min telefon med Androidmarket och grejer så laddade precis ner ett Disneypussel. Fantastiskt! Återkommer senare.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0