BÄCKASKOGSVÄGEN

Marjo hämtade upp mig  igår, Elin satt med i bilen och vi åkte först ut till Ullervad för att hämta Balder, sen hämtade dom hem pizza ifrån Valentino. Vi kollade sen på den kanske sämsta film jag sett, Bröllopsprovet. Jag och Marjo tänkte gå och lägga oss när Marjo, naturligtvis, hör ett surr. En bålgeting i köket. Marjo är livrädd för getingar så det var jag som fick gå och leta och försöka döda. Gick inget vidare dock då den gömde sig jävligt bra. För att vara på den säkra sidan stängde vi dörren till sovrommet, ingen höjdare att vakna med en bålgeting på kudden. När Marjo gick upp i morse så satt den i fönstret dock. VÄRLDENS BÄSTA VÄN som man är, drog jag mig upp och dödade den.
   Nu sitter jag här och kollar på någon ambulansserie, ska börja plugga snart tänkte jag om jag orkar flytta på mig. Senare sen ska självaste Jennie Wallén hämta upp mig, ska återuppleva gamla minnen ute i Sundsmarken, kanske hittar vi våran gamla skattgömma?


Kommentarer
Postat av: marjo

2010-08-10 @ 11:06:41
URL: http://nieminenm.blogg.se/
Postat av: marjo

2010-08-10 @ 11:06:59
Postat av: Anonym

Jeflar va jag skicka tomt. Fungerade inte riktigt aom det skulle.



Ville egentligen bara poängtera det faktum att JAG hjälpte till i letandet.. med innebandyklubban i högsta hugg. Så attteeee...

2010-08-10 @ 11:09:09
Postat av: lugg

Ja vännen, klart du hjälpte till. I'M SO SORRY.

2010-08-10 @ 12:11:07
URL: http://malinsofialinnea.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0