BACK TO REALITY

Efter att ha levt i en bubbla under roadtripen och även under helgen är det nu dags att ta tag i sitt liv. Ska jag kanske berätta om helgen först? Jag gör det.
   I fredags hjälpte jag Marjo att flytta lite, fanns inte jättemycket att göra då hennes familj redan gjort det mesta. Men lite bärande uppför och nerför bidrog jag allt med. Åkte även till Skövde för att leta soffa. Hon hittade en hon gillade men den var helt enkelt inte värd 9 veckors väntetid. På kvällen myste vi i hennes lägenhet, utan soffa. I lördags åkte jag hem lite på dagen för att plugga och på kvällen blev det mys i Marjos lägenhet igen, med soffa. Igår träffade jag Mackan, jag lagade mat och sen bjöd han mig på Inception i Skövde. Salong 2 på bion i Skövde suger verkligen. Filmen var dock desto bättre, slutet föll inte mig i smaken men, man får helt enkelt bestämma själv.
   Idag är det som sagt tillbaka till verkligen, sjuk har jag blivit också förresten. Det kostar att ligga på topp tydligen. Hostar som en gnu. Inte överdrivet roligt men va fan man ska inte gnälla, finns ju dom som har det värre. Det har ni väl lärt er nu? Dagen, och resterande två veckor förresten kommer bestå av plugg. Rent, hårt, tungt jävla plugg. Jag ska försöka att inte låsa in mig i två veckor men ett par dagar i sträck är nog inte omöjligt. Påminn mig om att ALDRIG.MER.SOMMARKURSER. Tack.


PS. FRIDA, jag sitter vid min nya, vackra, glänsande, fantastiska, rosa dator. Om du undrade vad jag använder för dator alltså. DS.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0