YESYESYESFUCKINGYES

Jag fickk VG på tentan! Vad säger man, jag var helt skakis när jag stog där med tentan i handen och ser att det står VG. Var tvungen att dubbelkolla både en och två gånger för att verkligen vara säker på att det var min tenta, och tänk, det var det! Jag lovar från och med nu att aldrig mer ta ut något i förskott vad det gäller tentor, jag som var helt säker på ett underkänt drar hem högsta betyg. Lovar att jag inte ska hålla på och tjata om resultatet innan jag har det i handen. :)
    Jag som håller och på och dietar och går ner i vikt ska dock i dag äta det jag vill för att fira tentan, lite måste man unna sig. Jag får ordna upp de resterande sex dagar som återsår av veckan. :)

IIIIIIH, Grattis Malin! Tacktack :D

Kommentarer
Postat av: peso

underbart :D Grattis! ps. saknar dig.

2010-04-19 @ 15:28:32

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0