Why?

Idag har jag inte gjort mycket alls, börjat skriva på en individuell seminarieuppgift och kikat på film. Slöochslapp lördag också alltså. Nu sitter jag och kollar på Discovery channel, förjävla bra kanal det där alltså. Mer Discovery, Animal planet osv. till folket! Imorgon ska jag plugga igen och sen ta en promenad och passa på att handla på vägen hem. På kvällen kommer Mackan hem igen, tur det, jag blir knäpp av att inte prata med ngn på 4 dagar.


Annars en fråga, VARFÖR kommenterar ni inte? Jag ser ju att det är folk som läser varje dag men aldrig någon som kommenterar. Why is that? :(

Kommentarer
Postat av: tilda

nu kommenterar ja :D är allt inne å läser imellanåt :) hoppas allt är bra med dig! Kram

2010-04-18 @ 14:14:33
URL: http://tpentikainen.blogg.se/
Postat av: Marjo

Grattis till tenta betyget!!!!!!!!!!!!!!!!!



PUSSPUSS

2010-04-19 @ 13:03:05

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0