Valborg

Uh, märker verkligen att det är årets helg. Här i Örebro är det 48h fest med Kvalborg och Valborg. Jag som bor precis vid Uni behöver inte ens gå dit för att känna att jag är precis vid en högtalare. Men kör bara! :) Jag är en riktig tråkmåns denna Valborg, börjar som sagt bli sjuk med så orkar inte göra något alltför ansträngande.
   Har precis gått upp i princip och nu sitter jag här med en nygjord smoothie och ska kolla på The Mentalist. Senare ska jag ta mig en promenad och sen placera mig i soffan igen.

Trevlig Valborg y'all.

Kommentarer
Postat av: Jennie

hej tjejen!

hur är det idag?

ha en fin valborg!

kram

2010-04-30 @ 19:58:24
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0