Torsdag

Vilken dag det blev igår. Efter föreläsningen skulle jag och Hannah hem hit för hon skulle till en lgh bredvid och mäta. Men nejnej, det gick inte för jag hade nämligen glömt mina nycklar i lägenheten och Marcus var på jobbet. Hannah fick mäta ändå men jag fick sitta utanför och vänta. Lagom irriterande att stå utanför dörren på sin egen lägenhet men inte komma in.
   Efter det åkte vi till Varberga där Hannah skulle kolla på en begagnad soffa men då var vederbörande inte hemma så det blev inget där heller. Åkte tillbaka till stan och köpte glass sen gick jag in till Marcus för att hämta nyckel, sen promenerade vi hemåt.  Spenderade resten av kvällen framför datorn.

Nu sitter jag och äter frukost, ska städa och diska snart, min grupp kommer hit 1315. Tänkte sitta på balkongen och jobba därför är det en massa moln på himlen. Ikväll blir det en promenad och slöåslapp i soffan. Helgen blir nog annars väldigt tråkig då Marcus åker till Mariestad och Banana till Karlstad. Jaja, jag får motionera och plugga helt enkelt, kan ju faktiskt va ganska skönt att va ensam :)

Tyvärr fick jag inte vara med och vinka av dig Antonia nu när du beger dig till Cypern i 6 (!) månader :( Du/ni kommer få en grym resa och förhoppningsvis flyger de här 6 månaderna förbi :) Kommer sakna dig, sköt om dig!! <3

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0