Tillägnat mamma

Bloggar för att min kära mamma tjatar om att hon inte har något att läsa om.
Lördagen var kanon, i dubbel bemärkelse. Var jättetrevligt nere i gårdshuset och det var lyckat på Statt också. Hemma råkade jag somna på köksbordet men vaknade som tur var och lade mig i sängen istället.
Vaknade bakfull som ett ägg och åt frukost på Valentino. Begav mig ner till hamnen tillsammans med Marjo, Evelina, Frida och Elin. Årets första mjukglass inhandlades, detni! Tänk om all snö och is kunde försvinna också så är det fan vår på riktigt sen.

Begav mig tillbaka till Örebro imorses och har haft seminarium mellan 1315-1600. Har sedan dess suttit i soffan med datorn. Tänkte sätta mig på balkongen men där satt Marcus med en klasskompis och 14000 böcker. Får bli imorgon istället.

Blir en lugn kväll ikväll, justnu väntar jag på mat. Imorgon väntar lite grupparbete sen ska jag ta mig en promenad på eftermiddagen.

Så mamma, duger det?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja det duger gott!! Kram Kram

2010-04-12 @ 18:58:12

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0