Örebro

Efter nästan två veckors ledighet här i Mariestad är det nu dags att åka tillbaka till Örebro och det verkliga livet. Stannar dock inte så länge utan åker som sagt tillbaka hit till Mariestad igen på lördag. Men sen, sen kommer jag nog inte tillbaka förrän termin 2 är avslutad den 4e juni, men vi får se hur det blir (:

Har precis ätit frukost och ska nu borsta gaddarna och se till så att allt är nerpackat. I bussen upp ska jag plugga lite om jag nu minns hur man gör. Väl uppe i Örebro ska jag försöka hinna med en promenad innan Mackan kommer hem för uuuuusch vad mat, alkohol och onyttigheter det har blivit. AJABAJA.

Imorgon är det bibliotekssökning, sen lunch å så klämmer vi in en promenad där och sen är det grupparbete. Tillbaka till det verkliga livet som sagt.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0