I brist på annat

Oh no tänker ni nu, inte nya naglar igen. Och nepp, stämmer bra. Har lekt med sminket idag istället, kl 2330. Snacka om att jag inte har något liv alltså, alla andra är ute och har så jävla roligt idag på årets helg, Valborg, och jag sitter inne ensam i min lägenhet och leker med smink. Börjar gå för långt detta Malin........... Jag skyller på att jag inte mår något vidare och om jag verkligen skulle vilja parta så är det bara öppna balkongdörren och börja dansa, inte svårare än så..
   Överväger nu noggrant om jag ska sätta på filmen The Prestige eller inte, den är dock över 2 h lång, men det går inget annat vettigt på tv så film får det nog bli.

Här får ni se mitt allra första försök till en partymakeup :D Övning ger färdighet sägs det så det är bara fortsätta öva helt enkelt :)


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0