.

Denna dag har gått relativt fort måste jag säga. Tog tag i mitt liv och gick ut och powerwalkade förut och snart efter det var det dags för kvällsmat. Ska sätta på en film här nu snart och efter den blir det sängen. Imorgon blir det en powerwalk igen och sen ska jag plugga, får se om jag har lust och orka att stryka lite också.

Idag i min ensamhet har jag verkligen känt hur jag saknar Mariestad och framför allt mina fina och fantastiska vänner som bor där. Alla umgås och har roligt och här sitter jag, ensam i Örebro. Vafan liksom? Ge mig juni så jag får åka hem och umgås :-) Jag saknar er!



Kommentarer
Postat av: marjo

miss u toooo!!!!

2010-04-26 @ 09:43:22

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0