April

Roadtripen tog oss till Karlstad där vi shoppade på Bergvik och även IKEA. Mycket trevlig resa! Igår följde jag med Evelina och Antonia till Skövde, blev shopping där också. Inte bra för CSN-pengarna att åka hem till Mariestad det märker jag det (:
   April inleder vi iaf med utgång på Björnes. Snowstorm hedrar oss med sin närvaro här i Mariestad. 180:- är ni värda grabbar! d: Ska göra klart mina naglar nu och sen äta mat hoppas jag mamma?! Sen börjar det väl bli dags att göra sig iordning för kvällen.

Morgondagen blir lugn, ska spendera fredagen med att titta på nya avsnitt av diverse serier. Lördag blir det nog utgång igen. PUH.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0