Wake me up, when September ends

Njae, riktigt så illa är det inte! Tycker det är mysigt/skönt att det äntligen börjar gå mot höst. Mysiga koftor, tjocka strumpbyxor och tända ljus, mysvarning!
I skolan så går det bra, har bara gått två dagar så illa vore det ju annars ;) Hade föreläsning idag om vad socialt arbete är, har lärt oss att det inte finns något direkt svar på den frågan. Det kan vara lite allt möjligt, bra svar där! Imorgon går jag 0915-1200 medan Marcus är ledig, hrmf! Jag är ledig på fredag iaf, det är inte haaan.. Möjligt att det blir COREn på fredag, får se lite, beror på om några har lust att följa med.

Just nu sitter jag och tittar på Octomom och äter Ben & Jerrys Strawberry Cheesecake. Pluggar i pauserna gör jag, det gäller att vara kreativ!

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0