Vår dag <3

Hela 31 månader idag, firades med bio, men lilla smarta jag var säker på att bion var kl 1800 men när vi kom dit kvart i sex stog det 2100 på biljetten.. Det var bara att åka hem igen. Filmen var klart godkänd, böckerna är bättre dock, gillar inte när man tar bort viktiga delar ifrån boken när man sedan ska spela in filmen. Tack vare mitt lilla misstag så var filmen klar ca 2310, ungefär samtidigt som den sista bussen gick, för på tisdagar och torsdagar går den inte senare förstår ni, så en taxiresa och 120 kr fattigare så är vi nu hemma. Mackan sa att det var trevligt ändå, I know ;)

Imorgon har jag föreläsning, sedan ska jag följa med Marcus och Micke till Marieberg, ska försöka hitta något att ha på mig på lördag, för då ska jag till Mariestad och gå ut och partaja :)

Nightynight.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0