Sovmorgon

Börjar inte förrän 1315 idag så tog en liten sovmorgon, har inte sovit jättemycket inatt eftersom mannen bredvid mig legat och hostat oavbrutet. Men men, sånt är det ibland. Mamma väckte mig, har numera ingen telefon, SIM-kortet är inaktivt, hoppas att jag får det nya inom en hyffsat snar framtid, annars blir det jobbigt.
Funderar annars på att åka hem på torsdag eller fredag, yes mamma, nu igen. Marcus ska antagligen också åka hem och jag känner mig inte jättesugen på att sova själv i lägenheten.

Efter att föreläsningen är slut idag så ska jag försöka sätta igång med nästa seminarieuppgift, alltid skönt att vara ute i god tid så slipper jag stressa nästa vecka. Imorgon är det seminarium igen, upplägget ser lite annorlunda ut än förra seminariet men jag hoppas att det ska gå bra ändå, det gäller bara att vara påläst.


Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0