Plugg,plugg,plugg..

Yes, det är det jag ägnat mig åt idag. Har hållt på i ca tolv timmar nu. Roligt? Njae, inte nämnvärt. Behövligt? Oja.
Jag vet inte om det är särskilt mycket att göra egentligen, det hänger nog lite på att jag inte är van alls vid detta tempo och denna struktur. Det kommer, det kommer. Hoppas jag.
Har suttit och sneglat på Forrest Gump samtidigt som jag pluggat, vilken film! Han är för mysig, helt klart. Idag (läs igår) är det bara 1 månad kvar till min födelsedag! Önskar mig den nya HTC telefonen. Chansen att jag får den är dock inte så stor tyvärr, men jag måste få hoppas lite.

Ne, borde göra 2 uppgifter till så är det bara hälften kvar sen, och det ska vara inlämnat på onsdag. Känns som om jag har hyffsat med tid på mig då. Yeah right..

Adios.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0