improvement

Den nya headern är väl lite bättre än den förra iaf? allting är lila men wtf, får göra det bättre nästa gång.
Håller förövrigt på att bli sjuk, min käraste som smittat mig, tack för det. Är ledig imorgon, och egentligen en hel vecka framöver, men på mådnag har vi handledning kl 1500-1545, och på tisdag ska vi träffas med gruppen. Inga föreläsningar att gå på iaf, mycket skönt.

Hade annars tänkt att börja på nästa seminarieuppgift ikväll men har inte orkat, får ta med mig det hem i helgen istället. Har en vecka på mig trots allt.

Imorgon beger vi oss hemåt vid 1625, får jag träffa mami och voffsen igen, på lördag ska vi hem till Marcus pappa och äta mat, tror minsann att han saknar oss lite :)

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0