IDOL

Trots att jag varje år säger att "Jag ska ALDRIG mer titta på IDOL" så sitter jag nu och kollar på premiären. Varit några stycken riktigt duktiga redan, han Felix och hon som sjöng A little bit more. Hon som grät var det bara jäkligt roligt att kolla på faktiskt, elakt, men sån är jag ibland. Var nere och handlade innan jag satte mig här, pantade hur mycket som helst, vilket resulterade i att det jag handlade enbart gick på 16.50 :-, gick därefter in och köpte med en kycklingtallrik. Har ätit den och dukat fram marabou och vindruvor istället, nyttigt, inte särskilt.

Skolan idag var väldigt intressant, hade en föreläsning om Etik och människosyn, han som föreläste var både rolig och duktig. Efter det följde Martina och Josefin med hit till lägenheten, tydligen så är Martina från Skövde och visste mycket väl vilka några av mina kompisar var, världen är bra liten ibland :)

Innan jag lägger mig idag så ska jag plugga klart inför seminariet imorgon, har lite frågor i ett häfte att kolla igenom. Hoppas att det går bra imorgon, aldrig vart med om ett seminarum förut ju. Wish me luck.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0