Good work

Idag har jag, Gojje, Lina, Hannah, Ida och Elin varit mucho duktiga. Gjorde klart arbetet idag efter att ha slitit hårt både idag och igår, på torsdag ska det vara inlämnat i samband med seminarium två, wish us luck.
Har inte gjort mycket mer idag mer än att tappa en blåbärssmoothie på min sko inne i Prismahuset. Min älskade vita tygsko är numera ljuslila och dessvärre slängd. Jag älskade verkligen de skorna men det var väl helt enkelt dags att slänga dom antar jag.

Sitter nu och tittar på Idol, har ätit tagliatelle med svamp-och ostsås, Marcus tyckte det smakade som om något var överkört där i. Killar förstår sig inte på god mat helt enkelt.
Imorgon är det sovmorgon som gäller, 1315 börjar jag, har en föreläsning om begrepp inom funktionshandikapp eller liknande. Inget som lockar nämnvärt kan jag säga, men som Hannah sa så kan det ju vara bra inför hemtentan och det har hon ju rätt i.

Ska fortsätta se Idol nu, hejhej.

Kommentarer

Här kommenterar du:

Vad heter du?
Vill du bli ihågkommen?

E-postadress: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0